Kismértékben csökkent az ásványvizes piac 2019-ben

A Magyarvíz növekedni tudott

A hazai ásványvízgyártás egyik legfontosabb szereplője, a lajosmizsei Magyarvíz Kft. a 2019-es  csökkenő piac ellenére ismét  növelni tudta eladott palackjainak számát, árbevétele 7 százalékkal nőtt 2018-hoz képest, így elérte a 9,5 milliárd forintot. A vállalat egy év alatt összesen 257 millió palack vizet értékesített, ez összesen 378 millió liter. A Mizse – a család vize – továbbra is a vállalat legkedveltebb terméke, 115 millió darab fogyott belőle, a vállalat további márkatermékei a Primavera és a Zafír.

„Büszkén mondhatom, hogy sikeres évet zártunk 2019-ben. A stabil piacunknak köszönhetően az ágazatra háruló többletköltségeinket (pl. árfolyamveszteség) érvényesíteni tudtuk az árainkban, hiszen a fogyasztók továbbra is szívesen választanak minket.  Érezhetően tovább nőtt a Mizse termékcsaládunk ismertsége, népszerűsége, a saját márkás termékeink mennyisége is emelkedett 2019-ben, és nem utolsó sorban hozzá tudtunk járulni a környezettudatosság növeléséhez, a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítéséhez. Anyavállalatunkkal, az olasz San Benedetto-val együttműködve több területen környezettudatos beruházást hajtottunk végre, lajosmizsei üzemünkre elkészítettünk egy környezettanulmányt, aminek segítségével a zöld szemléletet 2020-ban még tovább fogjuk erősíteni. Kiemelném még, hogy az egyik legtöbb embert megmozgató NN Ultrabalaton futóversenyen 2020-ban a PET palackokat össze fogjuk gyűjteni, hogy újrahasznosíthatók lehessenek” – mondta Balog Zoltán, a Magyarvíz Kft. kereskedelmi vezetője. Majd így folytatta: „A Magyar Üdítő és Ásványvíz Szövetséggel egyetértve úgy gondoljuk, indokolt lenne, hogy uniós és kormányzati segítséggel egy PET palack újrahasznosító üzem is létre jöjjön Magyarországon, amelynek termékeit a hazai cégek ismételten italcsomagolások gyártására tudnának felhasználni. A szövetség javasolja az újrahasznosított csomagolóanyagok térnyerését támogató ösztönzők bevezetését is.”

Balog Zoltán úgy véli, hogy idén, illetve a következő években az ásványvízpiac stagnáló tendenciát fog mutatni, az egy főre jutó fogyasztás tekintetében további bővülés nem várható, mivel Magyarország a harmadik legnagyobb ásványvíz fogyasztó a világon. 2020-ban arra számít, hogy az ipar egyik korábban meghatározó szereplőjének csődje miatt az áruházláncok sajátmárkás kategóriájában újra vízhiány várható a nyári hónapokban, ahogy ez 2019-ben is volt.

A Mizse 2012 és 2013 után 2019-ben harmadik alkalommal kapta meg a világ egyik legrangosabb innovációs termékdíját, az Év Terméke Díjat, aminek ismételt elnyeréséhez a saját fejlesztésű, csökkentett súlyú 1,5 literes hasáb alakú palack nagyban hozzájárult. A hagyományokhoz híven továbbra is támogatják a tömegeket vonzó sportprogramokat.

###

A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése és a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel folyamatosan támogat országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, valamint kórházakat és egészségügyi intézményeket. 

Közzététel dátuma: 2020 február 19, szerda
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: Magyarvíz Kft, Mizse ásványvíz, ásványvíz, Primavera, Balog Zoltán

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Trendjelentés a világ legnagyobb játékmustrájáról

Szülők, felkészülni, vigyázz, kész…!

Kultúra

Európa szerte sorra nyitnak a lakossági önkiszolgáló konténerparkok

Egy dán vállalat Magyarországról indulna tovább a térségben

Egyéb

Gyümölcsös pezsgőkkel szeretné „berúgni az ajtót” a Varga Pincészet

Változnak a fogyasztási szokások

Életmód

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

11/06 Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
11/06 OTP Nyugdíjpénztár: Sokan félnek, hogy hozzátartozóik segítségére szorulnak időskorukban
11/06 CCHR: Hűvösre került a perverz pszichiáter
11/13 A világjárványt használják kártevők terjesztésére - G DATA
11/06 Komolyan kell venni az androidos kártevőket
11/13 A WWF ÖkoPanda a Viberen mutatja meg, hogyan lehetsz környezettudatosabb
11/21 COVID 19 és a mentális betegségek – Füst van bőven, de a lángokat sehol sem találjuk

Friss címkék

Android dropper G DATA Mobil Malware Mobil Malware G DATA Mobil Malware jelentés OTP Nyugdíjpénztár időskor öngondoskodás kutatás WWF WWF Az új norma nyilatkozata David Attenborough WWF kampány természetkárosítás pszichiátria emberi jogok kényszerbeszállítás kényszerkezelés WWF Élő Bolygó Jelentés Élő Bolygó Jelentés 2020 pszichiátriai betegek jogi védelme Hídvégi Klára bírói szemle jogsértés Oakley Bob Marley One Love #TeamOakley fakivágás illegális tarvágás Tiszaug árvízi védekezés Natura2000 terület Tiszaug 1/C4 erdőrészlet adó-visszatérítés NAV e-SZJA adóbevallás Sonos Arc Sonos Arc soundbar Sonos soundbar Vivre lakberendezési és dekorációs áruház lakberendezési és dekorációs áruház nyugdíjpénztár nyugdíjpénztári befektetés tagdíj Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségnek vényköteles gyógyszer pszichiátriai szerek Xanax zárt osztály járvány aszály vízelvezetés árvízvédelem vízgazdálkodás OMSZ időjárás Bérczi-Kovács Erika ELTE Szeszlér Dávid BME Gács András-díj Gács András-díj 2020 iTOLC iTOLC Nyelvvizsgaközpont iTOLC Digitális Nyelvvizsgaközpont Oktatási Hivatal Nyelvvizsga Akkreditációs Központ akkreditált nyelvvizsga Magyarvíz Kft Mizse ásványvíz ásványvíz Primavera Balog Zoltán JátékNet.hu JátékNet játék Őri Gergely játékkiállítás Investum Kft. TITAN Containers önkiszolgáló konténer Vértesszőlős

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com