Átvette a piacvezető szerepet a Mizse forgalmazója

Le a kupakkal! – Edukációs kampánnyal a környezettudatosságért

A Nielsen kiskereskedelmi indexe* alapján a Magyarvíz Kft. 14,5 százalékos (literben mért mennyiségi) megoszlásával megelőzte hazai versenytársait, így a teljes tavalyi évre vonatkozóan elnyerte a piacvezető** címet, a márkák között pedig a Mizse éves szinten a második helyet foglalta el. A magyar ásványvízpiac a piackutató elemzése szerint 2018-ban (az értékesített darabszámok tekintetében) 4,5 százalékkal nőtt az előző évhez képest; ugyanekkor a Magyarvíz ennek több mint dupláját, közel 10 százalékos növekedést ért el, a darabszintű eladások terén.

A cég ásványvízforgalmazóként, a Mizse pedig ismert hazai márkaként, a környezettudatosság érdekében elsőként helyezett el „zöld üzeneteket” a palackok címkéin, fenntarthatósági projektje keretében. A következő lépés pedig egy olyan környezettanulmány elkészítése, ami alapján további intézkedéseket tesznek a még zöldebb működés céljából.

A Nielsen piackutató kiskereskedelmi felmérése* értelmében a hazai ásványvízpiac az eladott palackadatok szerint 2018-ban 4,5 százalékkal (765,3 millió darabra) nőtt, míg a Magyarvíz Kft. 103,4 millió darab értékesítésével 9,8 százalékos növekedést ért el 2017-hez képest. Ezt a piaci érték feletti eredményt elsősorban a Primavera 13,6 és a zászlóshajó Mizse palackok 10,9 százalékos eladásnövekedései adták. Tavaly a literben számolt, átlagos ásványvízpiac-növekedés 3,3 százalék volt, míg a társaság ennek háromszorosát érte el – ebből a Mizse 11,4, a Primavera pedig 14,8 százalékot bővült – 2017-hez mérten.

A Magyarvíz Kft. saját adatai [amelyben a piackutatóhoz képest többek között a kis- és nagykereskedelemben forgalmazott mennyiségi számaik is szerepelnek] kimutatták, hogy 2018-ban 249,2 millió palackot értékesítettek – és ebből csak a Mizse 115,2 millió darabot tett ki. Ez összesen 13,6 százalékkal volt több, mint a megelőző évben. A márkák között a Mizse – eladott darabszámának 14 százalékos növekedése révén is – ezüstérmes lett a hazai ásványvízpiacon. (További főbb brandjeik közül a Primavera 20, a Zafír 8 százalékot nőtt.) A Magyarvíz Kft. 2018 év végére összesen 8,878 milliárd forint nettó árbevételt könyvelt el, ami a terveiknek megfelelően 21 százalék volt, mint az előző év során.

„A tavalyi évünk rendkívül jól zárult: az ásványvízpiacon első lett a Magyarvíz, amit literben vizsgálva az ásványvíz szövetség*** is kimutatott. Úgy vélem, hosszú évek elkötelezett és kitartó munkájának köszönhetően válhattunk piacvezetővé, amelyre eddig pusztán egy-egy hónapban vagy negyedévben lehettünk büszkék. Mindemellett a kapacitásbővítések, a folyamatos innováció, valamint a szakmai és fogyasztói elismerésekben gazdag termékeink hozták meg ezt a sikert számunkra” – mondta Balog Zoltán kereskedelmi igazgató. Majd a saját palackeladási adataikat említve hozzátette: vezető pozíciójukat az idei első két hónapban is megerősítették, mely szerint januárban 14, februárban pedig várakozáson felül, 17 százalékkal teljesítették túl az előző év azonos időszakában elért értékesítésüket.

„A környezetkímélés, a fenntarthatóság egy hosszú távú, belső és külső munka, és mi ebbe a sokrétű, átfogó feladatba vágtunk bele az idei évtől. A környezettudatosság mára valóban a hétköznapjaink részévé vált, s mivel mi is „természetes terméket” állítunk elő, így ez a téma még fontosabb számunkra vállalatként és magánemberként egyaránt. A Mizse márka a családok vize is, így részünkről még nagyobb odafigyelést igényel, illetve az edukáció is kiemelt szerepet kap a márkánál” – emelte ki a kereskedelmi igazgató. A Magyarvíz Kft. a kampány részeként egyértelmű és praktikus tanácsokkal látja el a fogyasztókat, a honlapon, a facebookon, és Mizse palackokon. A cég meggyőződése, hogy a komoly környezeti problémák megoldásának kulcsa a tudatos hozzáállás, hiszen a szelektíven visszagyűjtött PET nem szemét, hanem alapanyag. Az öt „zöld üzenet” pedig: Le a kupakkal! Üresen dobd ki! Taposd laposra! Ne szemetelj, szelektálj! Hasznosítsd újra! (Bővebben: www.primaveraviz.hu/kornyezetvedelem)

###

A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A folyamatos fejlesztések és bővítések eredményeként számos szakmai és fogyasztói elismerésben részesültek, mint például a Mizsével a fogyasztók szavazatai alapján 2018-ban ismét elnyerte Az Év Terméke Díjat, megismételve a 2012-es és 2013-as sikereket. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése és a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel folyamatosan támogat országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, valamint kórházakat és egészségügyi intézményeket. A társaság 2018-as árbevétele nettó 8,878 milliárd forint volt, ami 368 millió liter – 249,2 millió palack – ásványvizet jelent (saját adatok alapján).

 

További információ: Magyarvíz Kft. (www.primaveraviz.hu/mizse); Kozák Krisztina, marketing vezető, +36-30/387-5339
Sajtókapcsolat: B&D ComMedia (www.commedia.hu); Dobre Kinga, partner, +36-20/9661-699, kinga.dobre@commedia.hu

 * Forrás: Nielsen kiskereskedelmi index – Teljes Magyarország, darab- és literben mért mennyiségi eladások az ásványvizek piacán a 2017. január-december és a 2018. január-december közötti időszakokra vonatkozó adatok szerint, a Magyarvíz Kft. részére szállított adatok alapján.
** A Szentkirályit és a Kékkútit külön gyártóként kezelve.
*** Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetség (MAGYÜSZ)

Közzététel dátuma: 2019 április 01, hétfő
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: Mizse ásványvíz, Magyarvíz Kft., Zölt üzenetek, ásványvíz

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

A KÜRT tette biztonságossá a Fajbook.hu-t

Összefogás Magyarország vadvilágának népszerűsítéséért

IT/Telekom

Aranyesőt hozott a tavasz a Varga Pincészetnek

Még egyetlen magyar pincészet se nyert 6 aranyérmet ugyanazon a rangos nemzetközi versenyen A világ hat nagy nemzetközi borversenyéből kettőnél már a napokban megszülettek az eredmények.

Életmód

A Mizse harmadszor is kiérdemelte Az Év Terméke Díjat

A Mizse 1,5 literes szénsavmentes természetes ásványvíz nyerte el „Az Év Terméke Díj 2019” elismerést azzal, hogy az Inspira Visionary Research által végzett közvélemény-kutatás eredményeként...

Életmód

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

04/01 Átvette a piacvezető szerepet a Mizse forgalmazója
04/17 A KÜRT tette biztonságossá a Fajbook.hu-t

Friss címkék

HYD Rákkutató és Gyógyszerfejlesztő Kft. IPR-Insights Tőkebefektetés SzTA Terjeszkedés Szemfüleskft szemfülesapplikció G DATA DeepRay gépi tanulás machine learning vírusvédelem felhőalapú védelmi technológia magatartás-alapú védelem billentyűzetnaplózás keylogger exploit protection billentyűzetvédelem zsarolásvédelem titkosító kártevő neurális háló Csarna-völgy Ipoly-Erdő Zrt. fokozottan védett erdő vargapincészet vargabor újbor újborverseny aranymetszés sauvignonblanc beerides carsharing frankfurt berlin szemfülesszoftver pislogás monitor magyarvízkft primavera mizse Mizse Primavera ásványvíz OTP SZÉP kártya OTP Pénztárszolgáltató VargaPincészet VargaBor VargaPincészet25éves Olaszrizling Aranymetszés VargaMáté VargaPéter infografika medve infografika medve észlelés túrázás medveészlelés Borsodi Sörgyár doboztöltőgépsor kapacitásbővítés Molson Coors hatékonyságnövelés sörgyár Víz Keretirányelv Európai Unió Makai György Autós Országos Gyorsasági Bajnokság Hankook Racer Cup Hungaroring HRC HRC 2018 Hankook E30 Racer Cup Swift Racer Cup Hankook Racer Cup 2018 NNG C++ Grand Prix NNG C++ Grand Prix NNG C++ Grand Prix 2018 NNG C++ verseny programozó verseny NNG C++ Grand Prix programozóverseny

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com