Átvette a piacvezető szerepet a Mizse forgalmazója

Le a kupakkal! – Edukációs kampánnyal a környezettudatosságért

A Nielsen kiskereskedelmi indexe* alapján a Magyarvíz Kft. 14,5 százalékos (literben mért mennyiségi) megoszlásával megelőzte hazai versenytársait, így a teljes tavalyi évre vonatkozóan elnyerte a piacvezető** címet, a márkák között pedig a Mizse éves szinten a második helyet foglalta el. A magyar ásványvízpiac a piackutató elemzése szerint 2018-ban (az értékesített darabszámok tekintetében) 4,5 százalékkal nőtt az előző évhez képest; ugyanekkor a Magyarvíz ennek több mint dupláját, közel 10 százalékos növekedést ért el, a darabszintű eladások terén.

A cég ásványvízforgalmazóként, a Mizse pedig ismert hazai márkaként, a környezettudatosság érdekében elsőként helyezett el „zöld üzeneteket” a palackok címkéin, fenntarthatósági projektje keretében. A következő lépés pedig egy olyan környezettanulmány elkészítése, ami alapján további intézkedéseket tesznek a még zöldebb működés céljából.

A Nielsen piackutató kiskereskedelmi felmérése* értelmében a hazai ásványvízpiac az eladott palackadatok szerint 2018-ban 4,5 százalékkal (765,3 millió darabra) nőtt, míg a Magyarvíz Kft. 103,4 millió darab értékesítésével 9,8 százalékos növekedést ért el 2017-hez képest. Ezt a piaci érték feletti eredményt elsősorban a Primavera 13,6 és a zászlóshajó Mizse palackok 10,9 százalékos eladásnövekedései adták. Tavaly a literben számolt, átlagos ásványvízpiac-növekedés 3,3 százalék volt, míg a társaság ennek háromszorosát érte el – ebből a Mizse 11,4, a Primavera pedig 14,8 százalékot bővült – 2017-hez mérten.

A Magyarvíz Kft. saját adatai [amelyben a piackutatóhoz képest többek között a kis- és nagykereskedelemben forgalmazott mennyiségi számaik is szerepelnek] kimutatták, hogy 2018-ban 249,2 millió palackot értékesítettek – és ebből csak a Mizse 115,2 millió darabot tett ki. Ez összesen 13,6 százalékkal volt több, mint a megelőző évben. A márkák között a Mizse – eladott darabszámának 14 százalékos növekedése révén is – ezüstérmes lett a hazai ásványvízpiacon. (További főbb brandjeik közül a Primavera 20, a Zafír 8 százalékot nőtt.) A Magyarvíz Kft. 2018 év végére összesen 8,878 milliárd forint nettó árbevételt könyvelt el, ami a terveiknek megfelelően 21 százalék volt, mint az előző év során.

„A tavalyi évünk rendkívül jól zárult: az ásványvízpiacon első lett a Magyarvíz, amit literben vizsgálva az ásványvíz szövetség*** is kimutatott. Úgy vélem, hosszú évek elkötelezett és kitartó munkájának köszönhetően válhattunk piacvezetővé, amelyre eddig pusztán egy-egy hónapban vagy negyedévben lehettünk büszkék. Mindemellett a kapacitásbővítések, a folyamatos innováció, valamint a szakmai és fogyasztói elismerésekben gazdag termékeink hozták meg ezt a sikert számunkra” – mondta Balog Zoltán kereskedelmi igazgató. Majd a saját palackeladási adataikat említve hozzátette: vezető pozíciójukat az idei első két hónapban is megerősítették, mely szerint januárban 14, februárban pedig várakozáson felül, 17 százalékkal teljesítették túl az előző év azonos időszakában elért értékesítésüket.

„A környezetkímélés, a fenntarthatóság egy hosszú távú, belső és külső munka, és mi ebbe a sokrétű, átfogó feladatba vágtunk bele az idei évtől. A környezettudatosság mára valóban a hétköznapjaink részévé vált, s mivel mi is „természetes terméket” állítunk elő, így ez a téma még fontosabb számunkra vállalatként és magánemberként egyaránt. A Mizse márka a családok vize is, így részünkről még nagyobb odafigyelést igényel, illetve az edukáció is kiemelt szerepet kap a márkánál” – emelte ki a kereskedelmi igazgató. A Magyarvíz Kft. a kampány részeként egyértelmű és praktikus tanácsokkal látja el a fogyasztókat, a honlapon, a facebookon, és Mizse palackokon. A cég meggyőződése, hogy a komoly környezeti problémák megoldásának kulcsa a tudatos hozzáállás, hiszen a szelektíven visszagyűjtött PET nem szemét, hanem alapanyag. Az öt „zöld üzenet” pedig: Le a kupakkal! Üresen dobd ki! Taposd laposra! Ne szemetelj, szelektálj! Hasznosítsd újra! (Bővebben: www.primaveraviz.hu/kornyezetvedelem)

###

A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A folyamatos fejlesztések és bővítések eredményeként számos szakmai és fogyasztói elismerésben részesültek, mint például a Mizsével a fogyasztók szavazatai alapján 2018-ban ismét elnyerte Az Év Terméke Díjat, megismételve a 2012-es és 2013-as sikereket. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése és a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel folyamatosan támogat országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, valamint kórházakat és egészségügyi intézményeket. A társaság 2018-as árbevétele nettó 8,878 milliárd forint volt, ami 368 millió liter – 249,2 millió palack – ásványvizet jelent (saját adatok alapján).

 

További információ: Magyarvíz Kft. (www.primaveraviz.hu/mizse); Kozák Krisztina, marketing vezető, +36-30/387-5339
Sajtókapcsolat: B&D ComMedia (www.commedia.hu); Dobre Kinga, partner, +36-20/9661-699, kinga.dobre@commedia.hu

 * Forrás: Nielsen kiskereskedelmi index – Teljes Magyarország, darab- és literben mért mennyiségi eladások az ásványvizek piacán a 2017. január-december és a 2018. január-december közötti időszakokra vonatkozó adatok szerint, a Magyarvíz Kft. részére szállított adatok alapján.
** A Szentkirályit és a Kékkútit külön gyártóként kezelve.
*** Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetség (MAGYÜSZ)

Közzététel dátuma: 2019 április 01, hétfő
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: Mizse ásványvíz, Magyarvíz Kft., Zölt üzenetek, ásványvíz

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Kismértékben csökkent az ásványvizes piac 2019-ben

A Magyarvíz növekedni tudott

Életmód

Trendjelentés a világ legnagyobb játékmustrájáról

Szülők, felkészülni, vigyázz, kész…!

Kultúra

Európa szerte sorra nyitnak a lakossági önkiszolgáló konténerparkok

Egy dán vállalat Magyarországról indulna tovább a térségben

Egyéb

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

Friss címkék

járvány aszály WWF Magyarország vízelvezetés árvízvédelem vízgazdálkodás OMSZ időjárás Bérczi-Kovács Erika ELTE Szeszlér Dávid BME Gács András-díj Gács András-díj 2020 iTOLC iTOLC Nyelvvizsgaközpont iTOLC Digitális Nyelvvizsgaközpont Oktatási Hivatal Nyelvvizsga Akkreditációs Központ akkreditált nyelvvizsga Magyarvíz Kft Mizse ásványvíz ásványvíz Primavera Balog Zoltán JátékNet.hu JátékNet játék Őri Gergely játékkiállítás Investum Kft. TITAN Containers önkiszolgáló konténer Vértesszőlős Varga Pincészet Pezsgő Száraz pezsgő Varga Pezsgő Glencore Agriculture Hungary Kft Glencore magyarországi cégcsoport Cseresznye Péter Karrierhír kereskedelmi vezető Balck friday karácsony Black weekend Glencore Agriculture magyarországi cégcsoport integráció Csehország Juhász Csaba GINOP fejlesztés Badacsonyörs Ország Játéka 2019 JátékNet.hu Webáruház Kft. Ország Játéka OrszágJátéka2019 OrszágJátéka játszónap Magyarvíz Kft. PET palack újrahasznosítás mizse ásványvíz Helpynet Kft Helpynet alkalmazás segítségnyújtás Varga Pincészet Kft. Mundus Vini 2019 Aranyérem Varga Aranymetszés Bor Pannon Növényolajgyártó Kft Glencore Agriculture Hungary Kft. iskolakezdés óvodakezdés Foktő Uszód babilonkiado logico vargapincészet vargabor csabagyöngye szüret

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com