A Mall.hu-nál működik az ország legjobb ügyfélszolgálata

2018-ban a Mall.hu webáruház érdemelte ki a legjobb ügyfélszolgálatnak járó díjat.

2018-ban a Mall.hu webáruház érdemelte ki a legjobb ügyfélszolgálatnak járó díjat, amit a 19. alkalommal szervezett Internet Hungary 2018 konferencián ítélt oda a zsűri az egyik legnagyobb hazai online áruházat üzemeltető Internet Mall Hungary Kft-nek.

A legnagyobb hazai internetes szakmai fórumnak számító Internet Hungary 2018 konferencia keretében hirdették meg a legjobb ügyfélszolgálat címért folyó pályázatot. A rendkívül széles választékot kínáló egyik legnagyobb hazai webplázaként a Mall.hu pályázata emberközpontúságával érdemelte ki az idei díjat, amit a konferencia keretében vehetett át Deli Ágnes, a Mall.hu ügyfélkapcsolati vezetője.

„Webáruházként az egyik fő célkitűzésünk, hogy megmutassuk, valódi emberek dolgoznak nálunk is, és hogy ügyfélszolgálatunkon nem csak robottal lehet beszélni, vagy gépi hanggal szót érteni, hanem valódi emberek adnak valódi választ a felmerülő egyedi kérdésekre. Mindezek mellett legfőbb törekvésünk, hogy vásárlóink teljeskörű kiszolgálást kapjanak, a lehető legmagasabb minőségben, és a lehető leggyorsabban. Így ügyfélszolgálatunk nemcsak készséggel segít, de akár rendelést is lead. Kollégáink naponta azon dolgoznak, hogy minden felmerülő kérdést lezárjanak, és ne legyen megválaszolatlan hívás, megkeresés a nap végén.”mondta a díj átvételekor Deli Ágnes.

A webáruház ügyfélszolgálata az úgynevezett „Daktela” megoldást használja a legjobb ügyfélélmény elérésért. Egy bejövő hívás esetén az ügyfélszolgálati munkatárs előtt azonnal egy helyen összegyűjtve megjelenik minden információ a vásárlóról és a tranzakcióiról, ami rövidebb hívásidő alatt gyorsabb reakciót, válaszidőt biztosít. Telefonos hívás esetén az ügyfeleknek alig néhány másodpercet kell várnia az „emberi hangig”, e-mailes érdeklődés esetén fél óra alatti az első válasz megküldésének ideje, míg a Facebook-on érkező megkeresésre átlagosan 1 órán belül válaszolnak.

„Jelenleg két további ügyfélszolgálati megoldáson dolgozunk, melyet a közeljövőben tervezünk bevezetni: tesztelés alatt áll a chatbot a weboldalra és Facebookra, és folyik egy online-form kialakítása, amelyen keresztül ügyfeleink célzottan küldhetik el észrevételeiket, kérdéseiket vagy esetleges panaszaikat.” – tette hozzá Deli Ágnes.

A Legjobb ügyfélszolgálat-díj egy láncot ábrázol, ami arra utal, hogy az emberközpontú ügyfélszolgálat az online világban is a vállalati működés legerősebb láncszemét jelenti. A díj érdekessége, hogy 3D nyomtatással készült.

A Mall.hu emberközpontú működését korábban több díjjal is elismerték, 2015-ben és 2017-ben is elnyerte a Superbrands-díjat, az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal által indított, „Az Ország Boltja” minőségi és népszerűségi versenyen pedig a 2. helyen végeztek a „Webpláza” termékkategóriában.

Az ügyfélszolgálat működését és munkatársait nyár elején egy videóban is bemutatta vásárlóinak a Mall.hu, ami következő linken továbbra is megtekinthető:

https://www.youtube.com/watch?v=YyETgjsHoMs

 

A Mall.hu-ról

A rendkívül széles, közel 100 000 féle termékből álló választékot kínáló egyik legnagyobb hazai webplázát, a Mall.hu-t üzemeltető Internet Mall Hungary Kft. több mint 10 éve jelent meg a hazai online kereskedelem terén, a hazájában, Csehországban meghatározó szerepet betöltő Internet Mall A.S. leányvállalataként. Az anyacég több webáruházat működtet Magyarországon kívül Lengyelországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban és a régió más piacain. A magyarországi raktár 6 000 négyzetméteres és mintegy 150 000 különböző tétel tárolására alkalmas. A webpláza 2017-ben a dinamikusan fejlődő ügyfélkiszolgálásnak köszönhetően elnyerte a Superbrands-díjat, az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal által indított, „Az Ország Boltja” minőségi és népszerűségi versenyen pedig a 2. helyen végzett a „Webpláza” termékkategóriában.

További sajtóközlemények: rongo.hu

Te mit tennél, ha medvét látnál?

Az utóbbi időkben gyakoribbá váltak a medveészlelések hazánk területén.

Életmód

8 millió eurós beruházás indul a Borsodi Sörgyárban

Negyvenöt éves fennállásának két legnagyobb beruházásba vágott bele idén a Borsodi Sörgyár bőcsi gyárában.

Marketing

WWF: Veszélybe kerülhet a kedvenc sörünk

Vizeink állapota egyre romlik, és most veszélybe került a legfontosabb európai eszköz is, mely a vizek védelmét célozza.

Egyéb

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

10/01 Idén még a szüret sem a megszokott időben volt
09/30 A Mall.hu-nál működik az ország legjobb ügyfélszolgálata
09/30 OTP Nyugdíjpénztár - Az Y generáció már lemondott a nyugdíjálomról
09/30 Hamarosan levelet kap minden OTP SZÉP kártyás
09/30 Autós Országos Gyorsasági Bajnokság - Hankook Racer Cup - Kismarty-Lechner Gábor duplázott Brno-ban
09/30 G Data: A kártevőket nem lehet ésszel elkerülni
09/30 Szakértő: hogyan ápoljuk ősszel kedvenceinket?
09/30 OTP Egészségpénztár - A magyarok a rövidtávot preferálják
09/27 Nemzetközi cégtől kapott megbízást a MOTIMENT
10/01 WITSEC IT-Biztonsági Konferencia nem kizárólag hölgyeknek

Friss címkék

ISC2 MVM Székház WITSEC IT-Biztonsági Konferencia WITSEC 2018 WITSEC 2018 Budapest vargapincészet vargabor szüret borászat Európai Baloldal téli hideg fagyhalál lakhatási jog kilakoltatás OTP Egészségpénztár aktív életmód futás online kérdőíves felmérés futóverseny egészséges életmód Budai Egészségközpont budapesti maraton OTP SZÉP kártya SZÉP-kártya Mall.hu ügyfélszolgálat Legjobb Ügyfélszolgálat 2018 webáruház mall.hu webáruház ügyfélélmény mall.hu ügyfélszolgálati munkatárs Internet Mall Hungary Kft nyugdíjkorhatár Y generáció Y generáció nyugdíj Z generáció Z generáció nyugdíj kutya- és macskatartás háziállat állatszőr G Data adatvédelem ransomware vírusvédelem Kismarty-Lechner Gábor Motiment munkafolyamat webeye terrántetőcserép terránkft napelem napelempark bóly HTC U12 life vízgazdálkodás folyó folyószabályozás vizesélőhely ivóvízbázis napi vízigény Duna Budapest Szentendrei-sziget Víz Világhét Víz Világhét 2018 G DATA okos légkondicionáló számzáras ajtó riasztóberendezés okos otthon locsolórendszer digitális zaklatás online zaklatás okosotthon nyugdíj-megtakarítás nyugdíjcélú megtakarítás mizseásványvíz magyarvízkft ásványvíz primavera

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com