Magyarvíz: kánikulában is a piac előtt, környezettudatosan

Két hónap alatt több ásványvíz fogyott, mint tíz éve egész évben

A magyar ásványvízpiac 2018 I. félévében 7,7 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához mérten a Nielsen felmérése* szerint, az értékesített darabszámot tekintve. Június végéig az összesen eladott ásványvíz Magyarországon 553 millió liter volt, ami 371,6 millió palackot jelent. A piackutató legfrissebb adataiból az is kiderül, hogy a Magyarvíz Kft. által forgalmazott Primaverából a piaci átlag közel duplájával (14,8 százalékkal), a Mizse ásványvízből pedig 10,4 százalékkal fogyott több az idei első hat hónapban a darabeladást tekintve, mint tavaly ilyenkor. Ehhez a gyártó elemzése szerint hozzájárult a korán indult óriási meleg, az ágazat átmeneti ásványvízhiánya (amire a cég minden évben előtermeléssel felkészül), és a saját fejlesztésű robocop „kocka” palackjainak sikeres bevezetése.

A forró nyári hónapokat a Magyarvíz Kft. évek óta jelentős volumen-készletezéssel várja, amivel át tudja hidalni a piac – sokszor kritikus – ásványvízhiányát, extrakeresletét. Ennek is köszönhető, hogy a cég idén két hónap alatt (május-június) több ásványvizet értékesített, mint például kilenc-tíz évvel ezelőtt, egy teljes esztendő során. „Az idei első félévben majd négymillió palackkal több ásványvíz fogyott, mint 2012-ben, összesen. Egyre tikkasztóbbak a nyarak, az emberek egyre egészségtudatosabbak. Ez abból is látszik, hogy a 2017-2018-as júniusi forgalmakat nézve a Mizse közel húsz, a Primavera ásványvizünk hatvan százalékkal teljesített jobban az idén” – tette hozzá Balog Zoltán kereskedelmi igazgató.

„Komfortos” fogyasztóvá vál(t)unk, a kényelmi termékeket keressük, azon belül is a trendi és praktikus megoldásokat. Ennek jegyében a műanyagfelhasználás és környezetterhelés csökkentését célozza meg a Magyarvíz Kft. a saját fejlesztésű formabontó robocop, hasáb alakú palackokkal is, amelyek mára közkedveltté váltak, elődjeiknél kisebb súlyuk, környezetkímélőbb és egyedi kivitelük miatt. A Mizse, Primavera és Zafír ásványvizek 1,5 és 2 literes, szénsavmentes változatai kerülnek ezekbe a szuperkönnyű (20-25 gr) négyszögletes palackokba, amelyek „okos”, kisebb kupakot is kaptak. A környezet védelmét szem előtt tartó társaság lajosmizsei üzemében a PET palackok közel 15 százaléka újrafelhasznált alapanyagból készül. Az épületekre szerelt napelem-rendszerekkel zöldenergiát termelnek; ennek kiaknázásával a CO2-kibocsátást mára közel harmadával csökkentették, energiafelhasználásuk pedig 13 százalékkal kevesebb a gyártás során.

A Magyarvíz Kft. adatai szerint brand termékei közül a tavasztól új külsőt öltő Primavera és a zászlóshajó Mizse volumene jelentősen bővült, a társaság első féléves forgalomnövekedése így összesen 16 százalék volt, 2017. első félévhez mérten. A tavalyi éves összforgalomhoz képest a cég ez év végére 15-16 százalékos növekedést prognosztizál, ami 30 millió palacknál is magasabb többleteladást jelent az elmúlt évhez képest.

###

A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A folyamatos fejlesztések és bővítések eredményeként számos szakmai és fogyasztói elismerésben részesültek, mint például a Mizsével a fogyasztók szavazatai alapján elnyert 2012-es és 2013-as Év terméke díj. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése és a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel folyamatosan támogat országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, valamint kórházakat és egészségügyi intézményeket. A társaság 2017-es árbevétele nettó 7,3 milliárd forint volt, ami 335 millió liter – 219,3 millió palack – ásványvizet jelent (saját adatok).

 

További információ: Magyarvíz Kft. (www.primaveraviz.hu/mizse); Kozák Krisztina, marketing vezető, +36-30/387-5339

Sajtókapcsolat: B&D ComMedia (www.commedia.hu); Béres Anikó ügyvezető, +36-20/943-4143, aniko.beres@commedia.hu

 

* Forrás: Nielsen Kiskereskedelmi Index – Teljes Magyarország, darabeladások az ásványvizek piacán a 2017. január–június és 2018. január–június közötti időszakra vonatkozó adatok szerint, a Magyarvíz Kft. számára szállított adatok alapján.

Közzététel dátuma: 2018 augusztus 14, kedd
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: mizseásványvíz, magyarvízkft, ásványvíz, primavera

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Napelemes erőművet épített a Terrán a bólyi üzemének ellátására

A gyártástechnológiában is piacvezető Terrán Cégcsoport olyan napelemparkot hozott létre a Baranya megyei Bólyban, amelynek segítségével napenergiából tudják biztosítani cserépgyártó...

Gazdaság

Idén egy olaszrizling lett az ország legjobb fehérbora – pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának

...

Életmód

Az idén korábban kezdődik a szüret

Ahogyan minden évben, idén is a Csabagyöngyével kezdődik Magyarországon és egész Európában a szüret, hiszen ez a legkorábbi szőlőfajta az északi féltekén.

Életmód

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

09/05 Napelemes erőművet épített a Terrán a bólyi üzemének ellátására
08/27 WWF-jelentés: krízishez vezethet a folyók alulértékelése
08/31 Bemutatkozik a HTC U12 life – magával ragadó élmény, kedvező áron
08/27 Légkondival zaklatnak a lapátra tett férfiak - G DATA

Friss címkék

fenntarthatóság ökológiai lábnyom Túlfogyasztás Világnapja élelmiszerpazarlás túlfogyasztás Nandafalva hindu templom Bharata Kultúrtér nyugdíj öngondoskodás polimeráz technológia polimeráz Hot-Start polimeráz biotechnológia TargetEx Kft. DNS polimeráz biomarker Art of Danube kiállítás Association for Wildlife Protection AWP Vadvédő Egyesület VALYO - Város és Folyó Egyesület vargapincészet olaszrizling országosborverseny borászat csabagyöngye szüret beerides carsharing utazás Európai Környezetvédelmi Ügynökség Víz Keret Irányelv EU Víz Keret Irányelv Nagy Ugrás WWF Nagy Ugrás WWF Nagy Ugrás 2018 Szemfüles Kft. pislogás alkalmazás egészség szemszárazság Diego Diego Kft. Balatonlelle üzletnyitás Starbucks kávézó Starbucks Debrecen Starbucks Debrecen Starbucks Fórum bevásárlóközpont Starbucks Debrecen Fórum bevásárlóközpont G Data Android féreg ADB féreg Android ADB féreg Android Debug Bridge Android Debug Bridge worm Android Debug Bridge malware ADB.Miner Android USB debugging Varga Pincészet pályázat Varga Máté GINOP Széchenyi 2020 program fejlesztés szőlő bor Csabagyöngye időjárás MOTIMENT Kft. munkaerőpiac Szőnyi Zoltán munkaerőhiány Környezetvédelmi Világnap fenntartható élet műanyag óceán szennyezés környezetszennyezés

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com