Ismét a Mizse forgalmazója a legdinamikusabban fejlődő ásványvízcég

Jön a robocop és 50%-kal nő a gyártókapacitás

2017-ben a Magyarvíz Kft. az ásványvízpiac átlagos növekedésének több mint háromszorosát érte el az eladott palackok számát tekintve. A szénsavmentes ásványvizek térnyerését követve – 2,5 milliárd forint beruházással – újabb gyártósorba fektettek, amelyen ezentúl a modern és környezetkímélőbb robocop (négyzetes) palackokba töltik 1,5 literes mentes márkatermékeiket. A jelenlegi versenyhelyzetben 2017-ben egyedülálló ez a kapacitásbővítés, aminek révén éves szinten már több mint 300 millió palack előállítására lesz képes a cég. 

Az ACNielsen Piackutató Kft. felmérése* szerint a hazai ásványvízpiac az eladott palackok számát tekintve 2017-ben 4,1%-kal nőtt (732,2 millióra), míg a Magyarvíz Kft. (94,2 millióra) 12,4%-os növekedést ért el 2016-hoz képest. A piaci érték feletti eredményt leginkább a legdinamikusabb fejlődést felmutató ásványvízcég zászlóshajója, a Mizse (a legnagyobb növekedést produkáló márka) értékesített darabszámának 19%-os emelkedése adta. A 2017-es évet hasonlítva a 2016-oshoz a literben számolt ásványvízpiacnövekedés 3,4%, míg a társaságnál ennek közel négyszerese, 13,4% volt.

Kapacitásnövelő, hozzávetőleg 2,5 milliárd forint összértékű, saját finanszírozású beruházásba kezdett a cég tavaly, és már élesben működik a negyedik, a mai legmodernebb technológiát felhasználó gyártósoruk. Ezzel a gépsorral éves szinten +100 millió palack gyártására lesznek képesek, így éves szinten elérik a több mint 300 millió palackos gyártókapacitást. A sor egyik különlegessége, hogy homogén: kizárólag szénsavmentes termékeket palackoznak rajta. Az új gyártósoron egyedi, saját fejlesztésű palackok készülnek. A rendhagyó négyszögletű forma statikailag kiváló, stabil, az alakja miatt nem nyomódik össze, ezért könnyebben szállítható. Raktározás szempontjából pedig óriási előny, hogy közel 20%-kal jobb helykihasználással bír. Az új technológiának köszönhetően a számítógép-vezérelt töltősoron a töltési veszteséget sikerült közel 0-ra csökkenteni.

„Ismereteink szerint jelenleg egyedül a Magyarvíz Kft. hajt végre komolyabb kapacitásnövelő beruházást a magyar ásványvízpiacon az idén. A több hónapos installálást és néhány hetes tesztelést követően március közepétől indult a gyártás, amellyel további húsz új munkahelyet teremtettünk” – tette hozzá Balog Zoltán kereskedelmi igazgató.

 A Magyarvíz Kft. tavaly 7,313 milliárd forint nettó árbevételt könyvelt el, 11%-kal magasabbat, mint előző évben. 2018 év végére a cég – a negyedik gépsorral kiegészülve – az eddigiekhez képest 21%-kal több, összesen 266 millió palack gyártását tervezi. 

###

A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A folyamatos fejlesztések és bővítések eredményeként számos szakmai és fogyasztói elismerésben részesültek, mint például a Mizsével a fogyasztók szavazatai alapján elnyert 2012-es és 2013-as Év terméke díj. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése és a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel folyamatosan támogat országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, valamint kórházakat és egészségügyi intézményeket. A társaság 2017-es árbevétele nettó 7,3 milliárd forint volt, ami 335 millió liter – 219,3 millió palack – ásványvizet jelent (saját adatok alapján).

További információ: Magyarvíz Kft. (www.primaveraviz.hu/mizse); Kozák Krisztina, marketing vezető, +36-30/387-5339 

* Forrás: Nielsen Kiskereskedelmi Index – Teljes Magyarország, darab eladások az ásványvizek piacán a 2016. január-december és 2017. január-december közötti időszakra vonatkozó adatok szerint, a Magyarvíz Kft. részére szállított adatok alapján.

Közzététel dátuma: 2018 március 22, csütörtök
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: Magyarvíz Kft., Mizse, robocop, ásványvíz, ásványvízpiac

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Rekord év vagy katasztrófa lesz 2018 a szőlőtermelőknek

Az idei tavasztól tapasztalható időjárás különleges helyzetet teremtett a szőlőtermesztésben országszerte.

Gazdaság

Nehéz munkaerőt szerezni, de még nehezebb megtartani

A KSH 2017-es munkaerőpiaci folyamatok vizsgálata kimutatta, hogy a gazdasági növekedés a korábbinál több területen eredményezett munkaerőhiányt.

Marketing

Skybaby: megérkezett az energiaitalok legújabb generációja

Júniustól új, trendi energiaitalcsaláddal találkozhatnak a vásárlók a hipermarketekben és a MOL benzinkutakon Skybaby néven.

Marketing

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

05/29 Már most csúcsok dőltek meg az ásványvízfogyasztásban
05/31 Skybaby: megérkezett az energiaitalok legújabb generációja
06/05 Környezetvédelmi Világnap: ne csak ünnepeljünk, cselekedjünk is!
05/31 Százéves erdők Magyarországon
05/31 JURA: Csak a frissen őrölt az igazi
05/31 Megérkezett a HTC legújabb csúcskészüléke, a HTC U12+
06/19 Nehéz munkaerőt szerezni, de még nehezebb megtartani
06/20 Rekord év vagy katasztrófa lesz 2018 a szőlőtermelőknek

Friss címkék

Magyarvíz Kft. ásványvíz Mizse ásványvíz KÜRT KÜRT Zrt. GDPR adatvédelem törvény SeCube Diego Kft. Brno Diego terjeszkedés Ultrabalaton NN Ultrabalaton Badacsonyörs Balaton futóverseny MOTIMENT informatika robotika irodai munkafolyamatok Siemens Press Award 2018 Siemens Press Award Siemens Siemens pályázat regionális újságírói pályázat Siemens újságírói pályázat Starters E-Components Generators Automotive Hungary Kft. ZMJ SEG Automotive Miskolc Uwe Mang DVTK SZÉP kártya OTP SZÉP kártya hosszú hétvége OTP Bank Cafeteria üzletág Széchenyi Pihenőkártya családi pihenés belföldi turizmus Pirin Nemzeti Park Autós Országos Gyorsasági Bajnokság Hankook Racer Cup Hungaroring WTCR – World Touring Car Cup Hankook Racer Cup 2018 BMW E30 Targetex Kft. genomkapcsoló CRISPR/Cas9 rendszer humán kórkép in vivo modell SwitchItOn biotechnológia Pro Natura díj Madas László Erdészeti Erdei Iskola Föld Napja Földművelésügyi Minisztérium Pilisi Parkerdő Zrt. Budatétényi Rózsakert Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft. Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ vinyl melegburkolat burkolat WTCR Redbull Ring Halvándorlás Világnapja halvándorlás duzzasztógát gátbontás Gács András-díj matematikai díj egyetemi matematikaoktatás Matematikus hangverseny Röst Gergely Zábrádi Gergely UNESCO Białowieża őserdő

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com