A Mizse forgalmazója háromszor nagyobbat nőtt az ásványvízpiaci átlagnál

A teljes hazai ásványvízpiac az eladott palackok számát tekintve 3,8%-os bővülést ért el. Ezt a Magyarvíz Kft. jelentősen túlszárnyalta: értékesítésének növekedése a piaci átlag több mint háromszorosa.

Tíz év mérlege: 1,42 milliárd palack, négyszeres növekedés

Az ACNielsen Piackutató Kft. felmérése* szerint a magyar ásványvízpiac 2016 első 10 hónapjához képest idén (I-X. hónapban) 3,8%-kal nőtt, míg – a Mizse, Primavera és Zafír magyar márkák forgalmazója –, a Magyarvíz Kft. értékesítése ennek több mint háromszorosát, azaz 11,8%-os növekedést ért el, az eladott palackok számát tekintve. A kiemelkedő eredményhez az adott időszakok összehasonlításában elsősorban a zászlóshajó Mizse ásványvíz 8,4 millió palackos, 18,4%-os növekedése járult hozzá. 

A hazai piac egyik meghatározó szereplője az elmúlt tíz évben 2,59 milliárd liter ásványvizet, azaz 1,42 milliárd palackot gyártott. Ha ezeket egymás mellé állítanánk (egy palack átlagos átmérőjével, 8 cm-rel számolva), a sor olyan hosszú lenne, mint az Egyenlítő 2,8-szorosa, vagyis majdnem háromszor megkerülhetnénk vele a Földet. 

A 2008-ban 56 millió palackot értékesítő, és akkor még veszteséges (-149 millió forint EBITDA-val) lajosmizsei társaság 2017-re már ennek négyszeresével, 220 millió palack eladásával számol, és (EBITDA) eredménye ez év végére várhatóan eléri az egymilliárd forintot. 

Az idei első 10 hónap ásványvíz brandjeinek piaci megoszlása alapján (8,7%-os részesedéssel*) ma minden második vásárló Mizsét vásárol.

###

A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A folyamatos fejlesztések és bővítések eredményeként számos szakmai és fogyasztói elismerésben részesültek, mint például a Mizsével a fogyasztók szavazatai alapján elnyert 2012-es és 2013-as Év terméke díj. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése és a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel folyamatosan támogat országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, valamint kórházakat és egészségügyi intézményeket. A társaság 2016-os árbevétele nettó 6,56 milliárd forint volt, ami 300 millió liter – 200 millió palack – ásványvizet jelent. 

További információ: Magyarvíz Kft. (http://www.primaveraviz.hu/mizse); Kozák Krisztina, marketing vezető, +36-30/387-5339

Közzététel dátuma: 2017 december 13, szerda
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: Magyarvíz Kft., Mizse, Mizse ásványvíz, ásványvíz, növekedés

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Applikáció a gyermekek és a család védelméért

Már elérhető az Androidra fejlesztett Szemfüles applikáció, amelyet alapszoftverként javasolt alkalmazni minden gyermeke egészségére odafigyelő szülőnek.

IT/Telekom

Megmérettek 2018 legjobb újborai

Az évjárat első borversenyének győztesei között van a Varga Pincészet Aranymetszés Friss Sauvignon Blanc-ja

Életmód

A hazai autómegosztó startup 2018 végére Budapest mellett a legnagyobb német reptereken is elérhető lesz

A régió vezető reptéri közösségi autómegosztója, a BeeRides újabb óriási forgalmú repülőtereken, Berlinben és Frankfurtban nyitotta meg carsharing pontjait, 2018 végéig pedig Münchenben...

Életmód

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

11/14 A hazai autómegosztó startup 2018 végére Budapest mellett a legnagyobb német reptereken is elérhető lesz
11/23 Megmérettek 2018 legjobb újborai
11/29 Gépi tanulással a kártevők ellen
12/06 Applikáció a gyermekek és a család védelméért
11/29 Csarna-völgy: nyílt levél Nagy István agrárminiszternek

Friss címkék

VargaBor VargaPincészet25éves Olaszrizling Aranymetszés VargaMáté VargaPéter infografika medve infografika medve észlelés túrázás medveészlelés Borsodi Sörgyár doboztöltőgépsor kapacitásbővítés Molson Coors hatékonyságnövelés sörgyár Víz Keretirányelv vízvédelem Európai Unió Makai György Autós Országos Gyorsasági Bajnokság Hankook Racer Cup Hungaroring HRC HRC 2018 Hankook E30 Racer Cup Swift Racer Cup Hankook Racer Cup 2018 NNG C++ Grand Prix NNG C++ Grand Prix NNG C++ Grand Prix 2018 NNG C++ verseny programozó verseny NNG C++ Grand Prix programozóverseny OTP Nyugdíjpénztár nyugdíj öngondoskodás nyugdíjpénztár OTP Nyugdíj Mentor Program WITSEC ISACA ISC2 MVM Székház WITSEC IT-Biztonsági Konferencia WITSEC 2018 WITSEC 2018 Budapest szüret borászat Európai Baloldal téli hideg fagyhalál lakhatási jog kilakoltatás OTP Egészségpénztár aktív életmód futás online kérdőíves felmérés futóverseny egészséges életmód Budai Egészségközpont budapesti maraton SZÉP-kártya Mall.hu ügyfélszolgálat Legjobb Ügyfélszolgálat 2018 webáruház mall.hu webáruház ügyfélélmény mall.hu ügyfélszolgálati munkatárs Internet Mall Hungary Kft nyugdíjkorhatár Y generáció Y generáció nyugdíj Z generáció Z generáció nyugdíj kutya- és macskatartás háziállat állatszőr

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com