A Mizse forgalmazója háromszor nagyobbat nőtt az ásványvízpiaci átlagnál

A teljes hazai ásványvízpiac az eladott palackok számát tekintve 3,8%-os bővülést ért el. Ezt a Magyarvíz Kft. jelentősen túlszárnyalta: értékesítésének növekedése a piaci átlag több mint háromszorosa.

Tíz év mérlege: 1,42 milliárd palack, négyszeres növekedés

Az ACNielsen Piackutató Kft. felmérése* szerint a magyar ásványvízpiac 2016 első 10 hónapjához képest idén (I-X. hónapban) 3,8%-kal nőtt, míg – a Mizse, Primavera és Zafír magyar márkák forgalmazója –, a Magyarvíz Kft. értékesítése ennek több mint háromszorosát, azaz 11,8%-os növekedést ért el, az eladott palackok számát tekintve. A kiemelkedő eredményhez az adott időszakok összehasonlításában elsősorban a zászlóshajó Mizse ásványvíz 8,4 millió palackos, 18,4%-os növekedése járult hozzá. 

A hazai piac egyik meghatározó szereplője az elmúlt tíz évben 2,59 milliárd liter ásványvizet, azaz 1,42 milliárd palackot gyártott. Ha ezeket egymás mellé állítanánk (egy palack átlagos átmérőjével, 8 cm-rel számolva), a sor olyan hosszú lenne, mint az Egyenlítő 2,8-szorosa, vagyis majdnem háromszor megkerülhetnénk vele a Földet. 

A 2008-ban 56 millió palackot értékesítő, és akkor még veszteséges (-149 millió forint EBITDA-val) lajosmizsei társaság 2017-re már ennek négyszeresével, 220 millió palack eladásával számol, és (EBITDA) eredménye ez év végére várhatóan eléri az egymilliárd forintot. 

Az idei első 10 hónap ásványvíz brandjeinek piaci megoszlása alapján (8,7%-os részesedéssel*) ma minden második vásárló Mizsét vásárol.

###

A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A folyamatos fejlesztések és bővítések eredményeként számos szakmai és fogyasztói elismerésben részesültek, mint például a Mizsével a fogyasztók szavazatai alapján elnyert 2012-es és 2013-as Év terméke díj. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése és a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel folyamatosan támogat országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, valamint kórházakat és egészségügyi intézményeket. A társaság 2016-os árbevétele nettó 6,56 milliárd forint volt, ami 300 millió liter – 200 millió palack – ásványvizet jelent. 

További információ: Magyarvíz Kft. (http://www.primaveraviz.hu/mizse); Kozák Krisztina, marketing vezető, +36-30/387-5339

Közzététel dátuma: 2017 december 13, szerda
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: Magyarvíz Kft., Mizse, Mizse ásványvíz, ásványvíz, növekedés

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Napelemes erőművet épített a Terrán a bólyi üzemének ellátására

A gyártástechnológiában is piacvezető Terrán Cégcsoport olyan napelemparkot hozott létre a Baranya megyei Bólyban, amelynek segítségével napenergiából tudják biztosítani cserépgyártó...

Gazdaság

Magyarvíz: kánikulában is a piac előtt, környezettudatosan

Két hónap alatt több ásványvíz fogyott, mint tíz éve egész évben

Életmód

Idén egy olaszrizling lett az ország legjobb fehérbora – pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának

...

Életmód

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

09/05 Napelemes erőművet épített a Terrán a bólyi üzemének ellátására
08/27 WWF-jelentés: krízishez vezethet a folyók alulértékelése
08/31 Bemutatkozik a HTC U12 life – magával ragadó élmény, kedvező áron
08/27 Légkondival zaklatnak a lapátra tett férfiak - G DATA

Friss címkék

fenntarthatóság ökológiai lábnyom Túlfogyasztás Világnapja élelmiszerpazarlás túlfogyasztás Nandafalva hindu templom Bharata Kultúrtér nyugdíj öngondoskodás polimeráz technológia polimeráz Hot-Start polimeráz biotechnológia TargetEx Kft. DNS polimeráz biomarker Art of Danube kiállítás Association for Wildlife Protection AWP Vadvédő Egyesület VALYO - Város és Folyó Egyesület vargapincészet olaszrizling országosborverseny borászat csabagyöngye szüret beerides carsharing utazás Európai Környezetvédelmi Ügynökség Víz Keret Irányelv EU Víz Keret Irányelv Nagy Ugrás WWF Nagy Ugrás WWF Nagy Ugrás 2018 Szemfüles Kft. pislogás alkalmazás egészség szemszárazság Diego Diego Kft. Balatonlelle üzletnyitás Starbucks kávézó Starbucks Debrecen Starbucks Debrecen Starbucks Fórum bevásárlóközpont Starbucks Debrecen Fórum bevásárlóközpont G Data Android féreg ADB féreg Android ADB féreg Android Debug Bridge Android Debug Bridge worm Android Debug Bridge malware ADB.Miner Android USB debugging Varga Pincészet pályázat Varga Máté GINOP Széchenyi 2020 program fejlesztés szőlő bor Csabagyöngye időjárás MOTIMENT Kft. munkaerőpiac Szőnyi Zoltán munkaerőhiány Környezetvédelmi Világnap fenntartható élet műanyag óceán szennyezés környezetszennyezés

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com