„Úttörőből” lett a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata

Bejáratott márkanév és arculat, azonos szolgáltatások és termékválaszték, minőség és színvonal: ez jellemzi a franchise formájú hálózatokat a világ minden pontján; a vevők pedig bármely üzletben járnak, ugyanazt kapják.

Annak érdekében, hogy ez az egységesség megvalósuljon és folyamatosan erősödjön, a Diego kidolgozta saját oktatási programját és tavaly megalapította a Diego Akadémiát. A társaság expanziós tervei szerint román és szlovák áruházainak számát 2020-ra megduplázza, és 2018 őszétől ebben a két országban is létrehozza képzési központjait. A cégcsoport november 10-én megnyitotta 150. üzletét (Romániában), négy éven belül pedig a teljes forgalom 80%-os növekedésével számol.

A Magyar Franchise Szövetség adatai szerint jelenleg 350 franchise hálózat működik hazánkban, és közel húszezer partnerén keresztül 100 000 embernek biztosít állandó munkahelyet. A Diego franchise hálózata több mint 20 éve kezdett kiépülni – amikor itthon még csak néhány világmárka működött így –, és mára 3 országban, a napokban Bukarestben megnyitottal együtt 150 bolttal (1. ábra) a régió egyik meghatározó, magyar központú ilyen rendszere lett. Dr. Mandel Katalin, a franchise szövetség főtitkára így említi a céget: „ami a McDonald’s külföldön, az Magyarországon a Diego”. Ez az üzleti forma a franchise-tulajdonosnak, az átvevőknek és a vásárlóknak is előnyös, hiszen mindenhol elvárható ugyanaz a termékkör, árszint, minőség és szolgáltatás – akár a világ legnagyobb étteremláncában. A partnerek központi támogatást kapnak, cserébe biztosítaniuk kell – a kialakítással, növekedéssel járó kockázatokat megtapasztalt – márkatulajdonos elvárásait, aki technikai és szakmai segítséggel, kész üzleti modellt ad át.

A Diego-hálózata az ezredfordulóra ugrásszerűen bővült (2. ábra), ahogy a központ minőségbiztosítási követelményei, a vevők kiszolgálásához kapcsolódó színvonal iránti elvárásai is. Az ehhez szükséges tudás átadásának, fejlesztésének és a piaci versenyben lévő meghatározó szerep megőrzése érdekében a Diego (nemzetközi standardizálási, terjeszkedési példákra alapozva) saját oktatási programot dolgozott ki, és 2016 őszén létrehozta a Diego Akadémiát. Ennek keretében a partnerek igényeihez igazították és bővítették a képzések fajtáit, átstrukturálták az addigi oktatási rendszert és modern technikai körülményeket teremtettek mindehhez. A budaörsi „laboráruházban” működő Akadémia az alapismereteken túl felsőfokon, elméleti és gyakorlati foglalkozásokon képzi az eladókat, varrónőket, pénztárosokat és áruházvezetőket, franchise partnereket. Az oktatási tematika fő irányvonala az ún. „4 K”, ami a Diegonál a minőségi kiszolgálás alapelve és minden egyes munkatársra vonatkozik: köszönt, kávéval kínál, klubkártyát és katalógust ajánl. A termékismereti és eladástechnikai képzéseket online teszt és szóbeli vizsga zárja; a meglévő és új belépő magyar, szlovák és román munkatársaknak tudásbővítését az e-learning is segíti.

„A legtöbb franchise hálózatnál a legnagyobb kihívást a személyzet képzése jelenti. Mivel a fókuszt a vásárlók színvonalas kiszolgálására helyezzük, a régió összes boltjában havonta díjazzuk a legjobban teljesítő áruházunkat, a próbavásárlásokat és minőségbiztosítási értékeléseket követően. Ugyanakkor sikeres működésünk alapvetése franchise partnereink minőségben, mennyiségben és időben való professzionális kiszolgálása. Ennek nyertese végül a vevő is” – tette hozzá Hetyei József, hálózati igazgató.

A Diego Akadémia programjába a közeljövőben bevonják a külföldi gyártók és beszállítók szakértőit is. 2018 őszére további 3 oktatási központ megnyitását tervezik: Bukarestben, Kolozsváron (Romániában) és Besztercebányán (Szlovákiában). Ez szorosan összefügg a társaság intenzív expanziós terveivel, miszerint 2020-ra külföldön megduplázzák, itthon pedig 100-ra növelik áruházaik számát – így 3 év múlva a 3 országban összesen 200 Diego bolt lesz.

További információ: Diego Kft. (www.diego.hu), Filó Angéla Katalin marketing igazgató (+36-29/567-207; filo.angela@diego.hu)

Sajtókapcsolat: B&D ComMedia (www.commedia.hu), Lakatos Eszter pr-főmunkatárs (+36-20/579-5920; eszter.lakatos@commedia.hu)

###

A Diego Kft. 1992-ben alakult, 1996-tól építi és bővíti nemzetközi franchise hálózatát. Ma 150 áruház működik a magyarországi (94 franchise és 3 saját üzemeltetésű) boltok mellett Szlovákiában (34) és Romániában (19), így a vásárlók mindhárom országban azonos árszinten és szolgáltatási színvonalon találkoznak a Diego termékkínálatával. A padlóburkoló szakkereskedő láncból az évek során lakberendezési áruházhálózattá vált Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence laminált padló, darab- és padlószőnyeg, függöny, tapéta és ezek kiegészítő termékeinek piacán. A Diego Magyarország egyik legismertebb márkája, ismertsége meghaladja a 90%-ot, a fogyasztók körében készült korábbi felmérések alapján. A cég számos szakmai elismerésben részesült, mint pl. többszörös MagyarBrands és Superbrands díjas, Az Év Franchise hálózata és átvevője, valamint a Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat címek birtokosa, 2015-ben megkapta a Best Franchisee of the World nemzetközi kitüntetést és ötször nyerte el – idén a személyes ügyfélkezelés magas színvonaláért – a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat. A társaság központi telephelye és logisztikai központja Dabason van, itt 200 munkatársat foglalkoztat, de a teljes franchise hálózatban közel 1 000 fő dolgozik Diego színekben.

 

Közzététel dátuma: 2017 november 21, kedd
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: diego, diego akadémia, franchise

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Napelemes erőművet épített a Terrán a bólyi üzemének ellátására

A gyártástechnológiában is piacvezető Terrán Cégcsoport olyan napelemparkot hozott létre a Baranya megyei Bólyban, amelynek segítségével napenergiából tudják biztosítani cserépgyártó...

Gazdaság

Magyarvíz: kánikulában is a piac előtt, környezettudatosan

Két hónap alatt több ásványvíz fogyott, mint tíz éve egész évben

Életmód

Idén egy olaszrizling lett az ország legjobb fehérbora – pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának

...

Életmód

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

09/05 Napelemes erőművet épített a Terrán a bólyi üzemének ellátására
08/27 WWF-jelentés: krízishez vezethet a folyók alulértékelése
08/31 Bemutatkozik a HTC U12 life – magával ragadó élmény, kedvező áron
08/27 Légkondival zaklatnak a lapátra tett férfiak - G DATA

Friss címkék

fenntarthatóság ökológiai lábnyom Túlfogyasztás Világnapja élelmiszerpazarlás túlfogyasztás Nandafalva hindu templom Bharata Kultúrtér nyugdíj öngondoskodás polimeráz technológia polimeráz Hot-Start polimeráz biotechnológia TargetEx Kft. DNS polimeráz biomarker Art of Danube kiállítás Association for Wildlife Protection AWP Vadvédő Egyesület VALYO - Város és Folyó Egyesület vargapincészet olaszrizling országosborverseny borászat csabagyöngye szüret beerides carsharing utazás Európai Környezetvédelmi Ügynökség Víz Keret Irányelv EU Víz Keret Irányelv Nagy Ugrás WWF Nagy Ugrás WWF Nagy Ugrás 2018 Szemfüles Kft. pislogás alkalmazás egészség szemszárazság Diego Diego Kft. Balatonlelle üzletnyitás Starbucks kávézó Starbucks Debrecen Starbucks Debrecen Starbucks Fórum bevásárlóközpont Starbucks Debrecen Fórum bevásárlóközpont G Data Android féreg ADB féreg Android ADB féreg Android Debug Bridge Android Debug Bridge worm Android Debug Bridge malware ADB.Miner Android USB debugging Varga Pincészet pályázat Varga Máté GINOP Széchenyi 2020 program fejlesztés szőlő bor Csabagyöngye időjárás MOTIMENT Kft. munkaerőpiac Szőnyi Zoltán munkaerőhiány Környezetvédelmi Világnap fenntartható élet műanyag óceán szennyezés környezetszennyezés

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com