„Úttörőből” lett a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata

Bejáratott márkanév és arculat, azonos szolgáltatások és termékválaszték, minőség és színvonal: ez jellemzi a franchise formájú hálózatokat a világ minden pontján; a vevők pedig bármely üzletben járnak, ugyanazt kapják.

Annak érdekében, hogy ez az egységesség megvalósuljon és folyamatosan erősödjön, a Diego kidolgozta saját oktatási programját és tavaly megalapította a Diego Akadémiát. A társaság expanziós tervei szerint román és szlovák áruházainak számát 2020-ra megduplázza, és 2018 őszétől ebben a két országban is létrehozza képzési központjait. A cégcsoport november 10-én megnyitotta 150. üzletét (Romániában), négy éven belül pedig a teljes forgalom 80%-os növekedésével számol.

A Magyar Franchise Szövetség adatai szerint jelenleg 350 franchise hálózat működik hazánkban, és közel húszezer partnerén keresztül 100 000 embernek biztosít állandó munkahelyet. A Diego franchise hálózata több mint 20 éve kezdett kiépülni – amikor itthon még csak néhány világmárka működött így –, és mára 3 országban, a napokban Bukarestben megnyitottal együtt 150 bolttal (1. ábra) a régió egyik meghatározó, magyar központú ilyen rendszere lett. Dr. Mandel Katalin, a franchise szövetség főtitkára így említi a céget: „ami a McDonald’s külföldön, az Magyarországon a Diego”. Ez az üzleti forma a franchise-tulajdonosnak, az átvevőknek és a vásárlóknak is előnyös, hiszen mindenhol elvárható ugyanaz a termékkör, árszint, minőség és szolgáltatás – akár a világ legnagyobb étteremláncában. A partnerek központi támogatást kapnak, cserébe biztosítaniuk kell – a kialakítással, növekedéssel járó kockázatokat megtapasztalt – márkatulajdonos elvárásait, aki technikai és szakmai segítséggel, kész üzleti modellt ad át.

A Diego-hálózata az ezredfordulóra ugrásszerűen bővült (2. ábra), ahogy a központ minőségbiztosítási követelményei, a vevők kiszolgálásához kapcsolódó színvonal iránti elvárásai is. Az ehhez szükséges tudás átadásának, fejlesztésének és a piaci versenyben lévő meghatározó szerep megőrzése érdekében a Diego (nemzetközi standardizálási, terjeszkedési példákra alapozva) saját oktatási programot dolgozott ki, és 2016 őszén létrehozta a Diego Akadémiát. Ennek keretében a partnerek igényeihez igazították és bővítették a képzések fajtáit, átstrukturálták az addigi oktatási rendszert és modern technikai körülményeket teremtettek mindehhez. A budaörsi „laboráruházban” működő Akadémia az alapismereteken túl felsőfokon, elméleti és gyakorlati foglalkozásokon képzi az eladókat, varrónőket, pénztárosokat és áruházvezetőket, franchise partnereket. Az oktatási tematika fő irányvonala az ún. „4 K”, ami a Diegonál a minőségi kiszolgálás alapelve és minden egyes munkatársra vonatkozik: köszönt, kávéval kínál, klubkártyát és katalógust ajánl. A termékismereti és eladástechnikai képzéseket online teszt és szóbeli vizsga zárja; a meglévő és új belépő magyar, szlovák és román munkatársaknak tudásbővítését az e-learning is segíti.

„A legtöbb franchise hálózatnál a legnagyobb kihívást a személyzet képzése jelenti. Mivel a fókuszt a vásárlók színvonalas kiszolgálására helyezzük, a régió összes boltjában havonta díjazzuk a legjobban teljesítő áruházunkat, a próbavásárlásokat és minőségbiztosítási értékeléseket követően. Ugyanakkor sikeres működésünk alapvetése franchise partnereink minőségben, mennyiségben és időben való professzionális kiszolgálása. Ennek nyertese végül a vevő is” – tette hozzá Hetyei József, hálózati igazgató.

A Diego Akadémia programjába a közeljövőben bevonják a külföldi gyártók és beszállítók szakértőit is. 2018 őszére további 3 oktatási központ megnyitását tervezik: Bukarestben, Kolozsváron (Romániában) és Besztercebányán (Szlovákiában). Ez szorosan összefügg a társaság intenzív expanziós terveivel, miszerint 2020-ra külföldön megduplázzák, itthon pedig 100-ra növelik áruházaik számát – így 3 év múlva a 3 országban összesen 200 Diego bolt lesz.

További információ: Diego Kft. (www.diego.hu), Filó Angéla Katalin marketing igazgató (+36-29/567-207; filo.angela@diego.hu)

Sajtókapcsolat: B&D ComMedia (www.commedia.hu), Lakatos Eszter pr-főmunkatárs (+36-20/579-5920; eszter.lakatos@commedia.hu)

###

A Diego Kft. 1992-ben alakult, 1996-tól építi és bővíti nemzetközi franchise hálózatát. Ma 150 áruház működik a magyarországi (94 franchise és 3 saját üzemeltetésű) boltok mellett Szlovákiában (34) és Romániában (19), így a vásárlók mindhárom országban azonos árszinten és szolgáltatási színvonalon találkoznak a Diego termékkínálatával. A padlóburkoló szakkereskedő láncból az évek során lakberendezési áruházhálózattá vált Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence laminált padló, darab- és padlószőnyeg, függöny, tapéta és ezek kiegészítő termékeinek piacán. A Diego Magyarország egyik legismertebb márkája, ismertsége meghaladja a 90%-ot, a fogyasztók körében készült korábbi felmérések alapján. A cég számos szakmai elismerésben részesült, mint pl. többszörös MagyarBrands és Superbrands díjas, Az Év Franchise hálózata és átvevője, valamint a Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat címek birtokosa, 2015-ben megkapta a Best Franchisee of the World nemzetközi kitüntetést és ötször nyerte el – idén a személyes ügyfélkezelés magas színvonaláért – a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat. A társaság központi telephelye és logisztikai központja Dabason van, itt 200 munkatársat foglalkoztat, de a teljes franchise hálózatban közel 1 000 fő dolgozik Diego színekben.

 

Közzététel dátuma: 2017 november 21, kedd
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: diego, diego akadémia, franchise

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Az eddigieknél kényelmesebben és olcsóbban juthatunk ki vele a reptérre és minden negyedik ember kipróbálná

Taxi? Drága. Tömegközlekedés? Kényelmetlen. Saját autó? A legkényelmesebb, és a bérbeadással akár heti 30 000 forinttal is olcsóbban utazhatunk. A külföldre utazó magyarok közel fele...

Gazdaság

Ha a szemünk a legfontosabb érzékszervünk, vajon miért nem védjük jobban?

Felnőtt életünkből akár 17 évet is eltölthetünk képernyők előtt

Marketing

Megnyílt a századik Diego üzlet Magyarországon

A balatonlellei bolt lehet a déli part és Somogy megye nagy részének ellátóközpontja

Marketing

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

06/26 300 millió forint támogatást kap a Varga Pincészet
07/03 Ha a szemünk a legfontosabb érzékszervünk, vajon miért nem védjük jobban?
06/28 Starbucks kávézó nyílt Debrecenben
07/03 WWF Magyarország: vizeink fele sem egészséges!
06/28 G Data: Felfedezték az első androidos férget
07/03 Megnyílt a századik Diego üzlet Magyarországon
07/16 Az eddigieknél kényelmesebben és olcsóbban juthatunk ki vele a reptérre és minden negyedik ember kipróbálná

Friss címkék

Széchenyi 2020 program fejlesztés szőlő bor Csabagyöngye időjárás MOTIMENT Kft. munkaerőpiac Szőnyi Zoltán munkaerőhiány Környezetvédelmi Világnap WWF fenntartható élet műanyag óceán szennyezés környezetszennyezés erdőgazdálkodás természetvédelem erdő JURA KURA kávé kávéfogyasztás kávéfőző eszpresszó HTC U12+ HTC HTC BoomSound HTC • Edge Sense 2 Skybaby energiaital Skybaby Energydrink pin-up Mizse Magyarvíz Kft. ásványvíz Mizse ásványvíz KÜRT KÜRT Zrt. GDPR adatvédelem törvény SeCube Brno terjeszkedés Ultrabalaton NN Ultrabalaton Badacsonyörs Balaton futóverseny MOTIMENT informatika robotika irodai munkafolyamatok Siemens Press Award 2018 Siemens Press Award Siemens Siemens pályázat regionális újságírói pályázat Siemens újságírói pályázat Starters E-Components Generators Automotive Hungary Kft. ZMJ SEG Automotive Miskolc Uwe Mang DVTK SZÉP kártya OTP SZÉP kártya hosszú hétvége OTP Bank Cafeteria üzletág Széchenyi Pihenőkártya családi pihenés belföldi turizmus Pirin Nemzeti Park Autós Országos Gyorsasági Bajnokság Hankook Racer Cup Hungaroring WTCR – World Touring Car Cup Hankook Racer Cup 2018 BMW E30

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com