Primavera: már a reptéren és a kifutópályán is

A Magyarvíz sikeres első félévet zárt, és a nyár is jól alakult

Nyár eleje óta a budapesti reptéren átutazó hazai és külföldi közönség Primavera ásványvizet is vásárolhat a Heinemann Duty Free boltokban. Ez a márka lesz a hivatalos „ásványvizes” támogatója a Budapest Airport által szeptemberben szervezett nemzetközi Runway Run 5.0 futóversenynek is.
A Primavera és a zászlóshajó Mizse forgalmazója, a Magyarvíz Kft. sikeres első félévet zárt: mennyiségben 9,6%-kal nőttek eladásai a tavalyi I-VI. hónaphoz képest – ezzel túlszárnyalta a hazai ásványvízpiac 2,4%-os össznövekedését, és az idei nyár rekordforgalmat hozott. 

Újabb ásványvízmárka a reptéren
A Magyarvíz Ásványvíz Kft., a Heinemannal kötött megállapodása alapján nyár eleje óta kínálja Primavera ásványvizét (a San Benedetto nemzetközi védjegyoltalom alatt lévő márkáját) a reptéri Heinemann Duty Free üzletekben. A határozatlan időre szóló szerződés szerint május óta már több mint 300 ezer – félliteres, szénsavas és -mentes – palackot szállított a repülőtérre. Így, mialatt a gépindulásra várnak, a más országokból érkező turisták és üzletemberek is megismerhetik ezt az ásványvízmárkát. „Ahogy az utasok száma, úgy az ásványvíz értékesítés is folyamatosan nő a repülőtéren. A cégeink között kialakult harmonikus együttműködésnek köszönhetően rugalmasan tudunk reagálni a szezonális forgalmi ingadozásokra, ami lehetővé teszi számunkra a vásárlói igények magas színvonalú kiszolgálását. Meggyőződésünk, hogy a közös marketing akcióknak köszönhetően a termékszegmens eladási adatai a továbbiakban is folyamatosan emelkedni fognak” – mondta Ildikó Jankovich, a Magyar Duty Free Kft. ügyvezető igazgatója. Majd hozzátette: ez év végig várhatóan összesen 600-700 ezer palack értékesítésével számolnak. 

Az igazi frissítés egy pohár vízzel kezdődik
A Budapest Airport 2017. szeptember 2-án, 5. alkalommal rendezi meg az Európában egyedülálló Runway Run jótékonysági futóversenyt, amelynek résztvevői a profi és hobbi futók mellett a világ minden tájáról érkező légitársaságok, légiközlekedési szakemberek, üzleti partnerek, a budapesti nagykövetségek és a külföldi kereskedelmi kamarák, valamint a repülőtéri hatóságok. A neves szponzorok mellett a szervezők hivatalos „ásványvizes” támogatónak a Primaverát kérték fel. A sportrendezvényeket (pl. Ultrabalaton, Balatonman, Night Run) évek óta kiemelten támogató márka biztosítja a 0,5 literes ásványvizeket az 1. kifutópályán rendezett eseményen – a felnőtt versenyzőknek az 5 és 10 km-es távon, illetve az idén először meghirdetett, gyerekeknek indított 1 km-es hossz során. A cég saját (Primavera) csapatot indít, és a frissítők biztosítása révén hozzájárul a – sérült és fogyatékkal élő emberek sportolási lehetőségeit segítő magyar SUHANJ! és a főként leukémiás betegekért küzdő brit Anthony Nolan alapítványok számára gyűjtött – több millió forint összértékű adományhoz. 

Sikeres első félév és rekordforgalmú nyár
Az ACNielsen Piackutató Kft. felmérése* kimutatta, hogy a mennyiséget (azaz az eladott palackok számát) tekintve a hazai teljes ásványvízpiac az első félévben mindössze 2,4%-ot tudott növekedni az előző év azonos időszakához képest, addig a Magyarvíz annak négyszeresét, azaz 9,6%-os erősödést könyvelhetett el. Ennek legnagyobb részét a Mizse ásványvízmárka értékesítéséből származó 15,8%-os növekedés adta. „A szakértői felmérések szerint is a Magyarvíz és a Mizse brandje nőtt a legnagyobb mértékben a piacon, a tavalyi első félévhez viszonyítva. Az augusztusi adataink is ígéretesek, eladási számaink már most jóval magasabbat mutatnak, mint az az elmúlt év utolsó nyári hónapjában volt. Az idei nyáron nem csak a hőmérsékleti, de az ásványvizeink fogyásának rekordjai is megdőltek” – mondta Balog Zoltán, a társaság kereskedelmi igazgatója. A Mizse, a Primavera és a Zafír magyar márkákat forgalmazó cég éves árbevétele 10 év alatt (2016-ra) több mint megháromszorozódott; tavaly 200 millió palackot értékesítettek, amelynek 7,5%-os növekedését várják év végére. 

* Forrás: Nielsen Kiskereskedelmi Index – Teljes Magyarország, darab eladások az ásványvizek piacán a 2016. január-június és 2017. január-június közötti időszakra vonatkozó féléves adatok szerint, a Magyarvíz Kft. részére szállított adatok alapján. 

###

A Magyarvíz Kft. 2000-ben alakult, az ásványvíz kitermelése és forgalmazása 2002-ben kezdődött Lajosmizsén. A cég kezdetben döntően sajátmárkás termékeket állított elő és forgalmazott, mára a Primavera mellett két másik márkát is felépített és sikeresen forgalmaz: a Mizse (szénsavas, mentes, enyhe, ízesített variációk) és a Zafír ásványvizeket. A folyamatos fejlesztések és bővítések eredményeként számos szakmai és fogyasztói elismerésben részesültek, mint például a Mizsével a fogyasztók szavazatai alapján elnyert 2012-es és 2013-as Év terméke díj. A vállalat kiemelt figyelmet fordít az egészség megőrzése és a sportolás köré szerveződő megmozdulásokra, ezért természetes ásványvizeivel folyamatosan támogat országos és regionális (pl. futó, triatlon) rendezvényeket, kosárlabda és kerékpáros szervezeteket, valamint kórházakat és egészségügyi intézményeket. A társaság 2016-os árbevétele nettó 6,56 milliárd forint volt, ami 300 millió liter – 200 millió palack – ásványvizet jelent. 

További információ: Magyarvíz Kft. (http://www.primaveraviz.hu/mizse); Kozák Krisztina, marketing vezető, +36-30/387-5339

Közzététel dátuma: 2017 augusztus 30, szerda
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: Magyarvíz Kft., Primavera, Runway Run, Mizse, Heinemann Duty Free

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

„Úttörőből” lett a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata

Bejáratott márkanév és arculat, azonos szolgáltatások és termékválaszték, minőség és színvonal: ez jellemzi a franchise formájú hálózatokat a világ minden pontján; a vevők pedig bármely...

Marketing

10 tipp, mi mindenre jó a kakaópor

A Tutti Élelmiszeripari Kft. által több mint 25 éve forgalmazott, hazánk legismertebb holland kakaópora a jövőben az eredeti jelzőt viselve lesz megtalálható a boltok polcain, TUTTI Eredeti...

Életmód

Transzformátorházból igényes belvárosi art deco irodaház

A belváros egyik legkülönlegesebb „A” kategóriás irodaházát adják át idén a Markó utca 9.-ben, amely eredetileg transzformátorházként funkcionált, de mára új identitást kapott.

Egyéb

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

10/30 Nulladik típusú találkozás az irodában
10/31 Metal Thursday (Female Fronted Edition) @ S8 Underground Club | Emerald Mind (RUS)
10/31 S8 Halloween @ S8 Underground Club
11/01 Thrash Armageddon @ S8 Underground Club 2017. november 4.
11/02 A HTC bejelentette a HTC U11 life és U11+ okostelefonokat
11/07 Panaszkezelés felsőfokon: rend(szer) a lelke mindennek!
11/09 Egészségesen, Tománosan
11/09 A pszichiátria felelőssége a soproni szülőgyilkosságban
11/09 Elkezdődött az ENSZ klímacsúcs - és a szénkorszak vége?
11/15 Feldebrőn felépült az Egri borvidék legnagyobb pincészete

Friss címkék

Toman Diet Tomán Szabina Toman diéta fogyókúra fehérjediéta pszichiátria CCHR emberi jogok ENSZ klímacsúcs ENSZ klímakonferencia Párizsi Megállapodás WWF WWF Magyarország xFLOWer workflow panaszkezelés kereskedelem xFLOWer cégcsoport HTC U11+ HTC U11 HTC U11 life Android Android okostelefon HTC okostelefon Android Oreo Thrash Armageddon Thrash Armageddon 2017 Thrash Armageddon S8 Underground Club S8 Halloween S8 Underground Club Halloween InSammer Grimegod Overcast MusicON Metal Thursday Emerald Mind MOTIMENT MOTIMENT Kft. robotika digitalizáció robot automatizáció Natura 2000 LIFE+ Természet élőhely-rehabilitáció Turjánvidék Honvédelmi Minisztérium Honvédelmi Minisztérium Védelemgazdasági Hivatal Budapesti Erdőgazdaság Zrt. Táborfalvai Lő- és Gyakorlótér rákosi vipera OTP Bank Cafeteria üzletág G DATA zsarolóvírus ransomware zsarolásvédelem WannaCry NNG C++ Grand Prix NNG C++ Grand Prix NNG programozóverseny C++ programozóverseny C++ programozás OTP Nyugdíjpénztár Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége nyugdíj öngondoskodás NRC kutatás Zatokrev Ygfan Entrópia Architektúra Autós Országos Gyorsasági Bajnokság Hankook Racer Cup HRC Hungaroring Csuti László Somogyi Márk Boldizs Bence Starbucks Szeged Starbucks

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com