Megérkezett a Füstlizer!

A hazai húsipari piac egyik legjelentősebb szereplője, a sárvári Sága Foods Zrt. az elmúlt években lezajlott struktúraváltással a Sága-brandet elsősorban a magasabb minőségi kategóriába tartozó termékekre alapozza.

A Sága fő termékcsaládja, a Füstli, 17 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik legkedveltebb virsli-márka Magyarországon. A Füstli márkanév sikerét alapul véve a közkedvelt pulykapárizsit is ellátják egy új márkanévvel: a legjobb Sága párizsikat mostantól Füstlizernek hívják. A Füstlizer név rokonságot mutat a Füstlivel, egyértelmű, könnyen megjegyezhető, és utal a Sága termékek jellegére, az új márkanevet a későbbiekben a „szendvicsbe valókra” is kiterjesztik majd.

A vállalat 2016-ban is sikeres évet tudhat maga mögött; az értékesítésből származó nettó árbevétel 8,856 milliárd forint volt, az üzemi eredménye pedig 2015-höz képest közel másfélszeresére, 238 millió forintra nőtt. Ismét emelkedett a forgalmuk a legismertebb termékcsaládoknak - a virsliknek (pl. Füstli), a párizsiknak, a sonkáknak (pl. Selyemsonkák) -, valamint a 2015-ben piacra dobott poharas minivirslinek, a Snacki & GO!-nak, és a 2016-ban életre hívott prémium minőségű, új Royal sonka termékcsalád pulyka- és csirkemell sonkáinak.

A 2017-es, kb. 600 millió forintos fejlesztési tervek között szerepel a snackféleségek csomagolásának automatizálása, illetve a sonka-előállítás megújítása. A sonkák gyártásának teljes technológiai fejlesztésével a Nyugat-Európában ismert minőséget kívánják elérni.

„A piac telített, ezért ki kell emelkednünk a „tömegből”, kellenek az olyan sikertermékek, mint a Füstli, a Selyemsonka, a gyermeknek szánt Fini Mini. Ezeket már évek óta szeretik a fogyasztók, de egy olyan sikeres cégnek, mint a Sága, újdonságokkal is válaszolni kell a változó vásárlói igényekre. Ha a már bevált készítményeink minőségével elégedettek a vásárlóink, akkor szívesen kipróbálják az újdonságokat is, amiből az idén is lesz néhány” – összegez Keleti Zsolt vezérigazgató.

A Sága friss, saját kutatása szerint is egyre tudatosabbak vagyunk amikor arról kell döntenünk, hogy mit tegyünk a kosarunkba. A termékek csomagolásán leginkább az összetételt és a hústartalmat ellenőrizzük. A vásárlók szerint a Sága az ismert márkák közé tartozik, magas minőséget képvisel, és finom, ízletes termékeket kínál.

###

Sága Foods Zrt. (www.saga.hu)

Az 1993-ban megalapított, tulajdonosváltással átalakult Sága Foods Zrt. ma Magyarország egyik legjelentősebb húsipari cége, a Sága, Fini Mini és Selyemsonka márkái kimagaslóan ismertek és kedveltek a fogyasztók körében. A Sága Foods Zrt. közel 100 éves múltra tekint vissza. Kiemelkedő piaci sikereket mondhat magáénak mind a főtt húskészítmények, mind pedig a panírozott termékek kategóriájában. A sárvári székhelyű vállalat üzletfilozófiájának alapja a folyamatosan ellenőrzött magas minőség, amely mellett kiemelkedő szerepet kap, hogy a cég termékei maximálisan igazodjanak a mai étkezési szokásokhoz és fogyasztói elvárásokhoz.

A Sága olyan népszerű, egészséges és könnyű termékek gyártója, mint a Füstli vagy a Selyemsonka. Többszörös díjnyertes az élelmiszeripari innovációk terén, „Kiváló Magyar Élelmiszer” védjegyet, ötször „Superbrands” díjat is kapott. 2010-ben és 2016-ban is „MagyarBrands” díjjal jutalmazták, valamint számos „Mai Piac Nielsen Sikertermék” díjjal gazdagodott, amelyeket a sikeres termékbevezetésekkel érdemelt ki. A Snacki & GO! poharas Füstlivel tavaly már hat rangos díjat kaptak, köztük „Az Év Terméke Díj 2016” elismerést Snack kategóriában.

Sajtóinformáció:
Sága Foods Zrt. (www.saga.hu);
Wiederné Kardos Renáta, Trade marketing specialista (+36-95-336208), renata.kardos@saga-foods.hu

Közzététel dátuma: 2017 május 30, kedd
Publikálásért felelős: B&D Commedia Kft.
Címkék: Sága Foods Zrt, Füstlizer, párizsi

További sajtóközlemények: B&D Commedia Kft.

Külföldön is sikeresen terjeszkedik a Diego

Újabb elismerés a régió egyik legnagyobb, magyar központú franchise hálózatának

Marketing

Borból is szépen fogy az ünnepek alatt

A Varga Pincészet szerint a karácsony a hazai pincészetek számára is nagy jelentőséggel bír.

Életmód

A Mizse forgalmazója háromszor nagyobbat nőtt az ásványvízpiaci átlagnál

A teljes hazai ásványvízpiac az eladott palackok számát tekintve 3,8%-os bővülést ért el. Ezt a Magyarvíz Kft. jelentősen túlszárnyalta: értékesítésének növekedése a piaci átlag több...

Marketing

Cég belépés
Cég regisztráció

Friss hírek

Népszerű közlemények

01/29 Tiltakozás a pszichiátriai gyógyszerbiznisz és korrupció ellen
01/30 Magyar csapat győzőtt a Cyber 9/12 elődöndőjén
01/30 ELSŐ SZABADTÉRI KONCERTJÉT ADJA MAGYARORSZÁGON A BLACK STONE CHERRY
01/30 OTP Nyugdíjpénztár: Egyre többet tesznek félre a boldog nyugdíjas éveikre a magyarok
02/06 Külföldön is sikeresen terjeszkedik a Diego
02/10 WWF Magyarország - Veszélyben vannak éltető vizeink
02/10 Indulhat a biztosítótól vásárolt életjáradék igénylés az OTP Nyugdíjpénztárnál

Friss címkék

Cyber 9/12 Computer Security Incident Response Team Computer Emergency Readiness Team Campus Fesztivál 2017 Campus Fesztivál Campus Fesztivál 2018 EFFE Campus Debrecen Campus Fesztivál Debrecen Campus Debrecen 2018 WWF Mekong természetvédelem Laosz Thaiföld Mianmar Vietnam EAThink projekt EAThink2015 Anthropolis Egyesület fenntartható élelmezés workshop nyugdíjcélú megtakarítás G DATA kriptovaluta kriptopénz cryptocurrency bitcoin Ethereum ether trójai kémprogram keylogger njRAT trójai Varga Pincészet bor karácsony Aranymetszés Varga Péter Varga Máté Don’t Try This Black Tooth Scares MusicON Starbucks Starbucks Szeged Szeged Árkád Starbucks Starbucks barista Starbucks kávézó Starbucks kávézó Szeged Starbucks Szeged 2017 New York Beontrips Kft. Beontrips utazási portál Dubaj London Magyarvíz Kft. Mizse Mizse ásványvíz ásványvíz növekedés KÜRT KÜRT Zrt. Kína Shenzhen adatfeldolgozás Big Data KÜRT Csoport Invest Shenzhen Winter Madness Geppetto belsőépítészeti iroda Geppetto belsőépítészeti előadássorozat belsőépítészeti képzés My Friend Cayla i-Que robot biztonsági rés adatvédelem okosjáték kémprogram személyes adatok internetre kötött játék

Esküvő információ

Menyasszonyi ruhák, éttermek, fotós, limuzin, nászút ajánlatok: http://eskuvo.rongo.hu

Bridal Mirage

Kézműves esküvői kiegészítők, ahol azt kapsz amit te megálmodsz.

Weigert József esküvői fotós

Weigert József, a Weigert Images alapítója Magyarországon és külföldön egyaránt vállal esküvői fotózást.

Eternity Szalon

Gyönyörű menyasszonyi ruhák széles választéka két szinten az Eternity Szalonban - kedves kiszolgálás, ingyenes próbák, megfizethető árak

LaMariée Budapest

Budapest legnívósabb Premium dealer esküvői ruhaszalonja a világhírű PRONOVIAS márkának és kizárólagos forgalmazója a ROSA CLARA AIRE Barcelona és az ALMANOVIA vadonatúj kollekciójainak!

EsküvőTrend Esküvő Kiállítás Veszprém

Immár 7 alkalommal Veszprém megye legnagyobb esküvő kiállítása több mint 70 kiállítóval! Időpont: 2014. február 8-9. Helyszín: Lovassy László Sport Csarnok (8200 Veszprém, Cserhát lakótelep 11) eskuvotrend.com